Click here for Myspace Layouts

Sunday 17 April 2011

4 Madu [2010] MKV & RMVB Mediafire



4 Madu [2010] MKV & RMVB Mediafire 

Sinopsis
Kisah bermula apabila Azlan, Seorang pekerja biasa di sebuah chalet, menerima sepucuk surat memintanya untuk hadir ke pejabat guaman di Kuala Lumpur. Walaupun musykil, Azlan nekad pergi ke pejabat guaman itu bersama temanya, Firdaus.

Setibanya disana, Azlan diperkenalkan dengan adik tirinya, Azrul, buat pertama kalinya. Mereka berdua memang terlalu berbeza kerana Azrul seorang ahli perniagaan yang berjaya. Di pejabat guaman tersebut, En. Zahrin Ishak, membacakan wasiat yang telah ditinggalkan oleh arwah ayah mereka. Harta-harta wasiat tersebut yang bernilai RM 50 Juta itu akan menjadi hak milik mereka sekiranya mereka dapat memenuhi syarat-syarat wasiat tersebut.

Setelah kedua-duanya setuju, peguam tersebut telah membacakan wasiat pertama iaitu, mereka harus mecari isteri dalam tempoh 3 minggu serta calon isteri itu mestilah anak yatim piatu. Setelah kedua-dua pihak bersetuju, mereka pun menandatangani kontrak yang terlibat serta diberikan wang sebanyak RM 10 Ribu. Setelah memenuhi syarat-syarat pertama, mereka pun terbayang RM 50 Juta yang akan mereka perolehi. Keesokan harinya, Azlan dan Azrul bersama isteri masing-masing sudah pun terpacak di pejabat peguam untuk menuntut harta mereka.

Ternyata, angan-angan mereka untuk menjadi OKB meleset. Kini tiba masanya untuk syarat yang kedua, iaitu, mereka perlu memperisterikan wanita yang buta. Dapatkah mereka memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan ? Apakah syarat-syarat yang seterusnya ? Dan apakah kesudahan Azlan, Azrul dan isteri-isteri mereka..?

Genre
Komedi

Pelakon
Saiful Apek, Rozita Che Wan, Fasha Sandha, Sazzy Falak, Almy Nadia, Ayu Raudhah, Rosnah Mat Aris, Marsha dan Bienda.

Download

 MKV (478MB)

Mediafire
part 1- http://www.mediafire.com/?yot3t75u3cjxwt6
part 2- http://www.mediafire.com/?ce564k530x3ccn0
part 3- http://www.mediafire.com/?fqcc67zhmuhxj8a

RMVB

Mediafire
part 1- http://www.mediafire.com/?7bfam2c2c7bfs25
part 2- http://www.mediafire.com/?63zwr4jij0bojtd
part 3- http://www.mediafire.com/?f0uu5buduhgg2xq

No comments:

Post a Comment

    follow me on Twitter
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...