Click here for Myspace Layouts

Wednesday 30 March 2011

Hantu Kak Limah Balik Rumah




Synopsis
HKLBR mengisahkan tentang Husin yang telah lama bekerja di Singapura dan mengambil keputusan balik ke kampung halamannya iaitu Kampung Pisang. Apabila pulang ke rumahnya, Husin hairan melihat perangai pelik jiran sebelah rumahnya, Kak Limah yang langsung tidak bercakap dan rambut yang mengerbang semacam.

Dia juga mengalami kejadian menakutkan ketika mahu tidur. Husin bergegas ke warung Pak Munawer, lalu menceritakan kepada orang-orang kampung yang mungkin Kak Limah sudah menjadi hantu.

Abi Hurairah juga setuju dengan pendapat Husin kerana beliau juga mengalami peristiwa pelik ketika melihat Kak Limah di kawasan kubur. Pak Jabit yang memang bengang dengan Husin kerana memutuskan ikatan kasih dengan anak gadisnya, Che Nin, menuduh Husin adalah pembawa nasib buruk kepada Kampung Pisang.

Sebelum ini keadaan aman damai, sebaik sahaja Husin muncul, keadaan kembali kacau bilau. Pak Abu mencadangkan agar mereka menyiasat apa yang berlaku sebenarnya. Beramai-ramai mereka ke rumah Kak Limah. Mereka menemui mayat Kak Limah yang hampir reput. Namun, setelah pengebumian jenazah Kak Limah, kampung mereka masih dihantui makhluk misteri di tengah-tengah malam.

Pelbagai bomoh dipanggil untuk menghalau hantu, malangnya tiada satupun bomoh yang berjaya menghalau hantu tersebut. Hantu apakah itu sebenarnya? Siapa yang berjaya menghurai misteri hantu Kak Limah tersebut? Temui jawapannya dalam ‘Hantu Kak Limah Pulang Ke Rumah’ di pawagam berhampiran anda bermula 9 Disember ini.

Genre
Comedy | Horror

Download:
part 1- http://adf.ly/RSSO
part 2- http://adf.ly/RSSs
part 3- http://adf.ly/RSTp
part 4- http://adf.ly/RSUk
part 5- http://adf.ly/RSVt
part 6- http://adf.ly/RSWL
part 7- http://adf.ly/RSWS



MEDIAFIRE

MKV (276MB)
part 1- http://adf.ly/RtYI
part 2- http://adf.ly/RtZD

RMVB (250MB)
part 1- http://adf.ly/RtZW
part 2- http://adf.ly/RtZt

RMVB (250MB) ~terbaru~
part 1- http://www.mediafire.com/?cab6trqjxr16344
part 2- http://www.mediafire.com/?1vkw1ve93nnavc6





Layan cite ni abis abisan..,,,
n tngu kmnculan avi lak k..,,,,

No comments:

Post a Comment

    follow me on Twitter
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...